أهلا وسهلا بك إلى منتديات مارجرجس.

رزالة

رزالة

+ الرد على الموضوع
النتائج 1 إلى 4 من 4
 أرسلها لمعارفك على ال Gmail أو hotmail أو yahoo

الموضوع: رزالة

عضو Narmar is on a distinguished road

Wnasa رزالة

رزالة         رزالة رزالة

رزالة

واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع

رزالة
    مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب.

رزالة

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

رزالة

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته
    رزالة

مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

رزالة

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

مرة واحد عصبي اتجوز وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدى

رزالة

مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة
    رزالة

مرة اتنين مساطيل مذيعة وقفتهو في الشارع سالت الاول ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مصر دي امي ..سالت التاني ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مش ام صحبي

رزالة

ومن لم يمت بالسيف مات بغيره
    تعددت الاسباب والموت واحد
    وما طار طير وارتفع الا كما طار وقع
    (كابتن طياره مسطول بيعلن عن موعد الاقلاع)

محشش قال لواحد محشش قولنا طير بحرف الكاف قالوا كنتاكي

رزالة

قرار جمهوري
    الى كل المصريين
    تم تغيير تحية العيد
    من (عيد مبارك ) الى (يا جمال العيد ) وهذا
    يسري على جميع الاعياد الرسمية والدينية
    رزالة
    واحد زملكاوى متعصب خطب واحدة بيسالها عن عيد ميلادها قالت له 6\1 .................فسخ الخطوبة
    رزالة

مرة واحد غبي ركب باب زجاج آم حطلو عين سحرية!!!!!!
    رزالة
    اليسا وهيفاء وهبي ونانسي عجرم راكبين قطر وبيكلموا عن فارس أحلامهم
    إليسا قالت : نفسي أتجوز ضابط
    هيفا قالت : نفسي أتجوز صيني
    نانسي قالت : نفسي أتجوز لاعب كرة مشهور
    سمعهم واحد متطفل دخل عليهم وقالهم معاكوا العقيد شونج يونج الشهير بأبوتريكة
    رزالة
    مرة واحد صعيدى وقع فى حفرة حدفولو حبل ربطة فى رقبتة رزالة
    واحد أسمه نادر أتجوز واحده اسمها فريدة , خلفوا عيل مهدد بالأنقراااااااااض
    رزالة
    بيسألوا حانوتي أهلاوي بتحب مين في الأهلي؟.. قاللهم بحب هادى" خشبة"
    رزالة
    عشرة صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتات تسعة ماتوا وواحد فى حالة حرجة
    رزالة
    مره اتنين محششين ماشيين فى الشارع فقابلتهم مذيعه قالت للأول: مصر بالنسبه لك تبقى ايه؟ قالها مصر دى امى, وسألت التانى نفس السؤال ,فقالها.. مصر ام صاحبى
    رزالة
    مرة عشر أغبياء ماشين ورا بعض ..وقعوا فى حفرة واحده
    رزالة
    مأذون مش لاقى شغل...طلق مراته
    رزالة
    واحد كهربائى اتجوز أربعة...جابلهم مشترك
    رزالة
    رجال الامن:
    متقولش إديتنا إيه مصر ,, قول هنِرْعِب مين في مصر

رجال الاعمال:
    متقولش إديتنا إيه مصر ،، قول هنسرق إيه من مصر

رجال السياسة:
    متقولش إديتنا إيه مصر ،، قول هنسكِّت مين في مصر

شباب مصر:
    متقولش إديتنا إيه مصر ،، قول هنروح فين في مصر
    رزالة
    فى الماضى : جنون البقر
    فى الحاضر : أنفلونزا الطيور
    .... فى المستقبل ترقبوا
    ! بواسير السمك
    رزالة
    حشاش بيقول لصاحبه:
    انا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين
    .. أنت فنان تشكيلي ..... وأنا فنان أشكيلك
    رزالة
    حرامي قفز على بيت بخيل من سطح البيت فوجد في السطح اوراق صحية (كلينكس)حتى يجف
    رزالة
    مرة اتنين صعايدة بيلعبوا شطرنج الإتنين خسروا
    رزالة
    مدرس رياضيات تزوج وحدة صايعة خلفوا ولد شبه منحرف
    رزالة
    حلاق وابنة بيتفرجوا علي ماتش كورة فالولد سمع المعلق بيقول (وشاطها بمشط رجلة وجات في المقص وجووووووووووووون)راح الولد لابوة وقالة الحق يا بابا دول باينلهم بيلعبوا في العدة.
    رزالة
    مسطول ماشى فى الشارع فقابل واحد قاله:ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وكل شكلك اتغير قوى يا محمد,رد عليه وقاله لكن انا مش اسمى محمد....فقاله وكمان غيرت اسمك يا محمد
    رزالة
    واحد رخم عرف ان الأموات بتحس وتسمع اللى حواليها راح عند المقابر وشغل الكاسيت على العالى على اغنية(الحياة حلوة
    رزالة
    مسطول راح المحكمة,القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله:متجوز واحدة ست,القاضى قاله انت هتهرج؟
    رزالة         أمال فى حد بيتجوز راجل؟,قاله:اه اختى رزالة

احول سالوه ايش امنيتك في الحياه قال:اشوف واحد ماشي لوحده
    رزالة

• أيه الفرق بين الكمبيوتر والحفرة والبخيل؟
    الكمبيوتر : حاسب آلي
    الحفرة: حاسب لتقع
    البخيل: حاسب أنت أنا ماعيش فكة.
    رزالة
    واحد باشا دار عليه الزمن وافتقر حب يشتغل, إشتغل بياع فجل وجرجير
    طول النهار واقف فى السوق ولابس طربوش وبينادي: فجل يا حوش .. جرجير يا كلاب
    رزالة
    اتنين مساطيل واحد سال التاني هو النهارده السبت و اللا الحد قاللو الاتنين قاللو ماشاء الله هما بقو سوا
    رزالة
    سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح للدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله
    رزالة
    مسطول بيقول لصاحبه: يا أخي إمبارح دخلت فلم هندي هايل بتاع راجل وست ماشيين في الشارع لقوا طفلة مولودة في اللفة خدوها وربوها لغاية ما كبرت وفي الآخر طلعت أمهم
    رزالة
    اثنين في السجن محكوم عليهم اعدام .. واحد منهم حسود جدا .. في يوم الاعدام يسألوا الاول عن امنيته الاخيرة .. قال : اشوف امي . سألوا الحسود عن امنيته الاخيرة .. قال : صاحبي مايشوف امه
    رزالة

مرة واحد قال لصاحبه عارف الشمخاف الي في البلكونة قله يعني ايه البلكونة
    رزالة
    واحده ست اشتركت فى من سيربح المليون جوزها طلقها عشان اتصلت بصديق
    رزالة
    مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فيراس راح سمى نفسه بوكيمون
    رزالة
    بيقوللك ثلاثه مساطيل بيحكو مع بعض, اول واحد بيقول: انا لو معايا فلوس اشترى امريكا الجنوبيه , والتانى : قال وانا لو معايا فلوس اشترى امريكا الشماليه, فرد الثالث: ومين قالكم انا هبيع
    رزالة
    اثناء مرور مدير مستشفي الامراض العقلية علي عنابر النزلاء وجد احدهم يكتب جوابا فسأله المدير: بتكتب جواب لمين، المريض: با اكتب جواب لنفسي، المدير: فيه حد بيكتب جواب لنفسه طيب بتقول فيه ايه، المريض: سبحان الله.. واعرف منين مش لما الجواب يوصلني.
    رزالة
    واحد صيعيدى بيقول لصاحبة
    حسانين داس على راسة القطار
    قالة تانى!
    رزالة         رزالة         رزالة
    ليه الصعيدي بياخد الدواء قبل معاده...................؟؟؟؟؟؟؟عشان يفاجئ الفيروسات
    رزالة
    واحد من اياهم كان معاه 10 جنيه وراح يشترى بكتة بانجو البوليس كبس راح مقطع ال10 جنيه
    رزالة
    ان الرعيل الأول من الليبرالية أضفى سيكولوجية تستوجب الوقوف عند
    حد معين الزامي لما يصبوه التحرر من براثن التقيد بكل ما هو منبثق
    عن حب الذات ... المهم , أنا لقيت بتاع البانجو , أجيبلك معايا؟

رزالة

اربعه صعايدة راحو محطة مصر فشافو القطر طلع قعدو يجرو يجرو يجرو لحد لما تلاتة حصلوه وواحد بس ملحقش بس كان بيضحك اوى اوى
    سالوه انت ليه بتضحك, قالهم :اصلهم كانو جايين يوصلونى
    رزالة
    مرة واحد قال لابوه: هات اتنين جنيه عشان اروح لصاحبى حسنين, قال الاب: خد جنيه واحد و روح لصاحبك حسن
    رزالة
    واحد حب يشرب سيجارة حطها ف كباية
    رزالة
    مره واحدصعيدي راح السودان بلليل ملاقاش فيها حد
    رزالة
    واحد داس بنزين موته
    رزالة
    مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى المحاضره وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه!!!!
    رزالة

واحد كهربائى..ابنه سخن ركبلة ترنس

رزالة

v.hgm vshgm

رئيس قادة جيش مارجرجس فراشة is on a distinguished road

افتراضي رد: رزالة

مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى المحاضره وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه!!!!

÷ههههههههههههههههههههه جامدة دي

عميد فى جيش مارجرجس متيلدا is on a distinguished road

هههههههههههههههههههههههههه جلمدة موت

ابنة الرب
    ماريا
    dndsh
    وشماسته
    تقول:
    هللويا لمجد
    ربي

لواء فى جيش مارجرجس مادلين بنت المسيح will become famous soon enough

واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع

هههههههههههههههههههههه
    حلوين اوووووووووي
    ربنا يجعل ايامك كلها افراح

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)